امور اجرائیات و دفتر موسسه:
-
-
حضور مستمر در محل موسسه در ساعات اداری و غیر آن (بنا به دستور مدیرعامل یا بر حسب نیاز و ضرورت کاری)
-
پاسخ اولیه به مراجعه کنندگان حضوری و تلفنی و ارجاع موارد لازم به مدیرعامل یا واحدهای مربوطه.
-
پاسخگویی اولیه به ارتباطات و انعکاس موارد مختلف به مدیرعامل و واحدهای ذبریط.
-
ارجاع مکاتبات و… به مدیر عامل و واحدهای ذیربط.
-
پیگیری برگزاری جلسات مختلف، ارسال دعوتنامه ها و تنظیم صورتجلسات مربوطه.
-
پیگیری برگزاری جلسات مختلف کمیته ها و دعوت از اعضا برای حضور به موقع.
-
پیگیری امور اداری خیریه در دستگاههای بیرونی (وزارت کشور، وزارت اقتصاد و دارایی ، بانکها و…)
-
پیگیری و انجام امور مددجویان در حوزه مسکن، اشتغال، تولید وصول مطالبات و…
-
خرید و تهیه اقلام و ملزومات مورد نیاز موسسه.
-
مدیریت تهیه، بسته بندی و ارسال اقلام و ارزاق مددجویان اعم از ذبح قربانی، کارت فروشگاهی، برنج و…
-
انبار داری و انبار گردانی و ایفای نقش امین اموال
-
دریافت، ساماندهی و اعتبارسنجی خد.مات و هدایای غیرنقدی خیرین اعم از اثاثیه، پوشاک، مواد غذایی و…. و ارائه گزارش آن به حسابداری و مددکاری
-