واحد روابط عمومی:

  • مستندسازی کلان عملکرد خیریه (تهیه گزارشات کلان، تهیه پاورپوینت و تهیه فیلم‌های مستند)
  • افکارسنجی و گردآوری نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبین
  • تولید محتوا از عملکرد خیریه در فضای مجازی
  • تولید محتوای توصیفی از عملکرد خیریه و انعکاس در سایت
  • تولید تراکت، بروشور، بولتن و گزارشات عملکرد برای انعکاس به خیرین و مراجع بیرونی
  • تولید فیلم، عکس، ویدیو کلیپ، مستندات مددجویی و گزارشات تصویری از عملکرد خیریه برای انعکاس در فضای مجازی (اینستاگرام، واتساپ، سایت و…)
  • تولید فراخوان‌ها، کمپین‌ها و طرح‌ها از نیازمندی‌های اعلام شده و تهیه مطالب جهت ترویج خیر غیرنقدی
  • مدیریت فضای مجازی (رصد اخبار، رصد تحولات و وقایع پیرامون خیریه و سازمان‌های مرتبط و تحولات ملی)
  • بهره‌برداری از سایت خیریه و مدیریت مستمر آن
  • استفاده از ظرفیت افراد مشهور برای معرفی و تبلیغ خیریه
  • تولید محتوای لازم از اقلام و محصولات بازارچه و درج آنها در فضای مجازی و سایت
  • تولید محتوا از امور خیر با هدف جریان سازی معرفتی (ساخت فیلم کوتاه، ویدیو کلیپ و مستند خاطرات مددکاران و خیرین و…)
  • مدیریت سامانه پیامکی و تولید محتوای آن و ارسال پیامک در مناسبت‌ها