واحد مشارکت های مردمی:
-
مدیریت ارتباط دوسویه با خیرین( جلب همکاری، تهیه و ارسال تقدیر نامه و هدایا) و دعوت خیرین و تهیه فیلم و گزارش از حضور آنها در خیریه
-
شناسایی خیرین و نیکوکاران و جلب همکاری آنان در زنجیره خیر
-
شناسایی و دعوت به همکاری نیروهای داوطلب در همه واحدهای خیریه
-
ارتباط با خیریهها و سمنها و موسسات نیکوکاری
-
شناسایی داوطلبان همکاری خدمت در واحدهای مختلف خیریه
-
شناسایی خیریههای هم سو و همکار و استفاده از ظرفیت جمع سپاری مالی آنها
-
شناسایی مراکز بهداشتی و درمانی خیریهای جهت دریافت خدمات برای مددجویان
-
شناسایی و دعوت به همکاری افتخاری دانشجویان رشتههای مرتبط در واحدهای خیریه
-
ارتباط با مراکز دولتی و غیر دولتی و سازمانهای مردم نهاد برای دریافت حمایتهای مالی و لجستیکی
-
شناسایی مراکز بهداشتی، درمانی، خدماتی، کارورزی و… خیریه ای جهت دریافت خدمات برای مددجویان
-
برگزاری جلسات هم افزایی و همفکری با سایر خیریههای معتبر
-
برگزرای مراسمات و جشنها با حضور خیرین و مشاهیر
-
برگزاری همایش سالانه خیرین
-
برگزاری جلسات دورهمی حامیان و خیرین و بانیان خیر و دعوت به همکاری
-
پیگیری وصول کمک های نقدی و غیر نقدی از دستگاه های دولتی و مراکز خصوصی
-
ثبت و ضبط اطلاعات خیرین در سامانه آرشیت و ارسال پیامک
-
راهبری زنجیره خیر برای سازماندهی مثلث : مددجو – خیّر – خیریه